روش‌های ارسال

روش‌های ارسال

سرعت خرید را لمس کنید
در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند مناسبت ها مذهبی و یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.
پدیده با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح پرداخت در محل فقط در شهر تهران فعال شده است.

تحویل حضوری :
برای تمامی مشتریان این امکان وجود دارد تا سفارش خود را در فروشگاه پدیده تحویل بگیرند .

تهران و کرج :
سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۵ و در روز پنج‌شنبه تا ساعت ۱۴ ظهر ثبت شوند، در همان روز تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده و یا تعطیلات رسمی ثبت شوند در اولین روز کاری بعد پردازش و ارسال می‌شوند. سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از یک میلیون تومان در شهر تهران رایگان ارسال می‌شوند.

سایر شهرهای ایران :
سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۵ و در روز پنج‌شنبه تا ساعت ۱۴ ظهر ثبت شوند، در همان روز ارسال می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده و یا تعطیلات رسمی ثبت شوند در اولین روز کاری بعد پردازش و ارسال می‌شوند. پس از پردازش سفارش و تحویل به تیپاکس و یا باربری زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت است. البته با انتخاب ارسال هوایی زمان تحویل سفارش ارسالی زیر ۲۴ ساعت می باشد.

۱- تیپاکس

۲- باربری زمینی

نکات:
– تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یک میلیون تومان و در شهر تهران می‌شود.
– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
– توصیه می‌شود تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن ۶۶۷۶۱۳۸۰ – ۰۲۱ داخلی شماره ۱۰۳، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد را به خدمات پس از فروش پدیده اطلاع داده شود.
– لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب راه اندازی شوند تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور از طریق تلفن ۶۶۷۶۱۳۸۰ – ۰۲۱ داخلی شماره ۱۰۵ با واحد نصب پدیده تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.